Systemy VOIP

Systemy VOIP

VoIP jest to technologia, która, dzięki odpowiedniemu dobraniu i skonfigurowaniu usług systemu, daje możliwość komunikowania się z ludźmi bez względu na ograniczenia geolokalizacyjne czy technologiczne. VoIP może zaimplementować każdy rodzaj biznesu, we wszystkich modelach organizacyjnych, w dowolnej konfiguracji. To niezawodny system, który można dowolnie rozbudowywać i modyfikować w każdym momencie, w zależności od zmieniających się potrzeb biznesu.

Usługi VoIP to między innymi:

  • komunikacja tekstowa i głosowa,
  • możliwość przesyłania obrazu,
  • zarządzanie uprawnieniami,
  • zapowiedzi i system kolejkowania rozmów oczekujących,
  • system bilingowy,
  • system nagrywania rozmów,
  • system faxowy,
  • system wideokonferencyjny, dający możliwość zdalnej pomocy użytkownikom,
  • komunikatory instalowane na urządzeniach przenośnych i komputerach osobistych.

 

Jak to działa?

Krok 1 Zaprojektowanie systemu VoIP.
Krok 2 Konfiguracja i wdrożenia rozwiązania.
Krok 3 Podłączenie urządzeń przygotowanych do wykorzystania połączeń VoIP, testy sprawdzające poprawność wdrożenia.
Krok 4 VoIP Twoim narzędziem do komunikacji bez ograniczeń.

 

Dla kogo?
VoIP to nowoczesny sposób komunikacji skierowany do wszystkich, którzy:

  • chcą obniżyć wydatki związane z komunikacją i eksploatacją infrastruktury telefonicznej,
  • stawiają na wysoką jakość i dostępność usług,
  • do wszystkich, którzy nie akceptują ograniczeń geolokalizacyjnych i sprzętowych,
  • myślą o elastycznym rozwiązaniu, dającym się w łatwy sposób integrować z istniejącymi systemami organizacji, a w razie potrzeby dowolnie rozbudować,
  • dla których możliwość pracy zdalnej jest atutem.

 

Sektory zastosowań:

  1. Finanse.
  2. Marketing.
  3. Produkcja.
  4. Hotele.
  5. Urzędy.
  6. Edukacja.
  7. Placówki medyczne.

 

Korzyści:

  1. Efektywna komunikacja i praca w każdej chwili. Niezależnie od miejsca, czasu, posiadanego urządzenia, przewodowo czy bezprzewodowo, ze współpracownikiem bądź klientem.
  2. Przekazywanie wiedzy, informacji i decyzji natychmiastowo – bez kosztownych opóźnień.
  3. Telekonferencje i wideokonferencje, telefonia WiFi dostępne kiedy potrzebujesz.
  4. Niższy od telefonii tradycyjnej koszt stworzenia infrastruktury sieci teleinformatycznych.
  5. Zintegrowana obsługa poczty elektronicznej i głosowej.
  6. Możliwość wymiany informacji w obrębie sieci firmowej, firmowe książki telefoniczne.
  7. Skalowalność rozwiązania, dostosowana do etapu, na którym jest Twój biznes.
  8. Możliwość integracji z innymi nowoczesnymi aplikacjami i usługami oraz łatwość dalszej rozbudowy.
  9. Bardzo niskie koszty rozmów zagranicznych.
  10. Intuicyjna personalizacja obsługi aplikacji i ustawienie powiadomień.
  11. Bieżąca kontrola funkcjonowania i kosztów.
  12. Doradztwo i dobór przez ekspertów Q4Net systemu komunikacji odpowiedniego dla Twoich potrzeb, niezależnie od wielkości firmy.

Masz pytanie?

Skontaktuj się z nami!

Nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji.