System jakości

System jakości

Nazwę Q4Net można przetłumaczyć jako Quality for Networking, jest to zobowiązanie dlatego priorytetowym celem nasze firmy jest zapewnienie najwyższej jakości oferowanych usług
Mając pełną świadomość, że rozwój naszej firmy zależy od zadowolenia Klientów wdrożyliśmy, utrzymujemy i ciągle doskonalimy System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001:2008. Wdrożenie, utrzymanie i ciągłe doskonalenie systemu przynosi nam szereg wymiernych korzyści przejawiających się min. w jakości projektowania, integracji i zastosowania rozwiązań dotyczących:

  • systemów i rozwiązań sieciowych LAN/WAN,
  • systemów komunikacji bezprzewodowej WiFi,
  • rozwiązań systemów sieci pamięci masowych SAN,
  • systemów zabezpieczeń sieciowych,
  • systemów przesyłu głosu i obrazu,
  • usług planowania, zarządzania i monitoringu infrastruktury sieciowej,
  • systemów niskoprądowych – CCTV, SSWiN, KD, SAP oraz okablowania strukturalnego.

Zachowanie najwyższej jakości świadczonych usług oraz wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001:2009 pozwala nam natychmiast reagować na wymagania klientów oraz być konkurencyjnymi z firmami działającymi na rynku.

Naszymi strategicznymi celami są m.in.:

  • osiągniecie pozycji lidera kompleksowych usług sieciowych IT,
  • ciągłe podnoszenie wiedzy, kwalifikacji oraz doświadczenia,
  • bycie solidnym i wiarygodnym partnerem dla naszych klientów,
  • zbudowanie spójnego wizerunku firmy informatycznej specjalizującej się w realizacji zaawansowanych usług sieciowych.

W związku z implementacją Systemu Zarządzania Jakością Q4Net sformułowało również Politykę Jakości. Na podstawie niniejszej Polityki Jakości co roku ustalamy operacyjne, mierzalne cele jakościowe dla zapewnienia ciągłego doskonalenia naszego przedsiębiorstwa.

Masz pytanie?

Skontaktuj się z nami!

Nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji.