Systemy VOIP

VoIP jest to technologia, która, dzięki odpowiedniemu dobraniu i skonfigurowaniu usług systemu, daje możliwość komunikowania się z ludźmi bez względu na ograniczenia geolokalizacyjne czy technologiczne. VoIP może zaimplementować każdy rodzaj biznesu, we wszystkich modelach organizacyjnych, w dowolnej konfiguracji. To niezawodny system, który można dowolnie rozbudowywać i modyfikować w każdym momencie, w zależności od zmieniających się potrzeb biznesu.
Usługi VoIP to między innymi:
- komunikacja tekstowa i głosowa,
- możliwość przesyłania obrazu,
- zarządzanie uprawnieniami,
- zapowiedzi i system kolejkowania rozmów oczekujących,
- system bilingowy,
- system nagrywania rozmów,
- system faxowy,
- system wideokonferencyjny, dający możliwość zdalnej pomocy użytkownikom,
- komunikatory instalowane na urządzeniach przenośnych i komputerach osobistych.
Jak to działa?
Krok 1 Zaprojektowanie systemu VoIP.
Krok 2 Konfiguracja i wdrożenia rozwiązania.
Krok 3 Podłączenie urządzeń przygotowanych do wykorzystania połączeń VoIP, testy sprawdzające poprawność wdrożenia.
Krok 4 VoIP Twoim narzędziem do komunikacji bez ograniczeń.
Dla kogo?
VoIP to nowoczesny sposób komunikacji skierowany do wszystkich, którzy:
- chcą obniżyć wydatki związane z komunikacją i eksploatacją infrastruktury telefonicznej,
- stawiają na wysoką jakość i dostępność usług,
- do wszystkich, którzy nie akceptują ograniczeń geolokalizacyjnych i sprzętowych,
- myślą o elastycznym rozwiązaniu, dającym się w łatwy sposób integrować z istniejącymi systemami organizacji, a w razie potrzeby dowolnie rozbudować,
- dla których możliwość pracy zdalnej jest atutem.
Sektory zastosowań:
- Finanse.
- Marketing.
- Produkcja.
- Hotele.
- Urzędy.
- Edukacja.
- Placówki medyczne.
Korzyści:
- Efektywna komunikacja i praca w każdej chwili. Niezależnie od miejsca, czasu, posiadanego urządzenia, przewodowo czy bezprzewodowo, ze współpracownikiem bądź klientem.
- Przekazywanie wiedzy, informacji i decyzji natychmiastowo – bez kosztownych opóźnień.
- Telekonferencje i wideokonferencje, telefonia WiFi dostępne kiedy potrzebujesz.
- Niższy od telefonii tradycyjnej koszt stworzenia infrastruktury sieci teleinformatycznych.
- Zintegrowana obsługa poczty elektronicznej i głosowej.
- Możliwość wymiany informacji w obrębie sieci firmowej, firmowe książki telefoniczne.
- Skalowalność rozwiązania, dostosowana do etapu, na którym jest Twój biznes.
- Możliwość integracji z innymi nowoczesnymi aplikacjami i usługami oraz łatwość dalszej rozbudowy.
- Bardzo niskie koszty rozmów zagranicznych.
- Intuicyjna personalizacja obsługi aplikacji i ustawienie powiadomień.
- Bieżąca kontrola funkcjonowania i kosztów.
- Doradztwo i dobór przez ekspertów Q4Net systemu komunikacji odpowiedniego dla Twoich potrzeb, niezależnie od wielkości firmy.